dinsdag 6 mei 2014

Aanraders: Andere bloggers en YouTubers.

Hallo mensen! Vandaag wil ik eens iets anders doen. Ik blog zelf natuurlijk dolgraag, maar ik blog niet alleen. Ik lees ook blogs van andere mensen. Ik kan tijden rondneuzen op de blog of het YouTube kanaal van andere bloggers. Dat vind ik erg leuk om te doen. Dus ik dacht; Waarom raadt ik jullie niet wat andere bloggers en leuke YouTube kanalen aan?

1. Teske 


Dit hier is Teske. Ze blogt op  voornamelijk over beauty, fashion en lifestyle. 
Naam: Teske de Schepper.
Leeftijd: 18 jaar.
Blog: Teskuh.nl
                         https://www.youtube.com/user/MyLovebugLife
Wat ik leuk vind aan Teske: Ze is origineel. Op haar YouTube kanaal maakt ze bijvoorbeeld Japans snoep. Dat is echt grappig om te zien. Hieronder zie je één van haar filmpjes. Vind je het leuk? Kijk dan zeker eens op haar blog of kanaal. 




2. Tedje


Dit is Tedje. Ze blogt dagelijks over beauty, lifestyle,  fashion, films, series en zo nu en dan post ze persoonlijke artikelen.
Naam: Tedje van Gils.
Leeftijd: 20 jaar.
Blog: Teddlicious
Wat ik leuk vind aan Tedje: Ze doet ook best veel persoonlijke artikelen. Zoals leuke Tags. En ze doet 'movie challenges'. Ze houdt lijsten bij met welke films ze in een jaar ziet en raadt films aan. Ook is ze heel erg zichzelf op haar blog. Zij is momenteel echt mijn favoriete blogger.

3. Jiami


Dit is Jiami. Ze blogt over fashion, beauty en lifestyle.
Naam: Jiami Jongejan.
Leeftijd: 14 jaar.
Blog: Lifesplash 
YouTube Kanaal: https://www.youtube.com/user/Lifesplashnl
Wat ik leuk vind aan Jiami: Ze is schattig. Haar kledingstijl is lekker girly net als de mijne. Ze is wat fashion betreft echt mijn voorbeeld. Verder heeft ze hele prettige stem om naar te luisteren. Ze heeft Anorexia gehad en heeft daar nog steeds wel last van. Ik heb zoveel respect voor haar. Zij is het bewijs dat je dingen kunt overwinnen en er ook positieve dingen van kunt leren.



4. GirlsWorldProblems



Dit zijn Melanie en Lisa Kolster. Ze plaatsen elke week een filmpje op GirlsWorldProblems over typische meiden problemen.
Namen: Melanie en Lisa Kolster.
YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/lieskolster
Wat ik leuk vind aan GirlsWorldProblems: Melanie en Lisa beelden meidenproblemen uit op een komische manier waar meestal ook nog een kern van waarheid in zit.


Dit waren mijn 4 aanraders! Dit zijn de bloggers en YouTubers die ik het allerleukst vind. Ook vind ik Diana en Rutger samen in filmpjes erg leuk. Door op hun namen te klikken kom je op hun YouTube kanalen. Heb jij nog een favoriete blogger of YouTuber? Laat hem of haar achter in reacties. =)

Liefs,
Mar 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten