dinsdag 29 april 2014

Filmrecensie: The Other Woman.

Heey allemaal! Ik ben trots dat ik nu kan zeggen dat ik een tweede blog heb. Life With This Sisters is de lifestyle- blog die ik al een tijdje wilde hebben. Het idee spookte door mijn hoofd maar ik wist maar geen naam. Ook betwijfelde ik of ik wel genoeg tijd zou hebben voor een tweede blog naast ItsAllAboutMarly . Maar nu komt het. De titel zegt het eigenlijk al. 'Life With This Sisters'. Ik ben niet alleen! Ook zal Hillyanne hier zo nu en dan een artikel op plaatsen. Hillyanne is niet mijn biologische zusje. Ze is mijn biologische achternichtje, haha. Maar we zijn beide enigskind en we zien elkaar als zussen. Maar goed. Wat jullie op deze blog kunnen verwachten van mij? Recepten, lifestyle- artikelen, recensies en DIY's. Eigenlijk de dingen die ik wel leuk vind om te doen, maar waarvoor ItsAllAboutMarly gewoon niet geschikt was. ItsAllAboutMarly is meer mijn 'gedachten en personal'- blog en dit word de actieve blog. Om het zo even te zeggen. Wat jullie van mij kunnen verwachten zijn dus eigenlijk dingen die ik jullie aanraadt of juist afraad om uit te proberen.

Vandaag kom ik meteen met een filmrecensie. Ik ben vanmiddag namelijk met mijn moeder naar 'The Other Woman' geweest. 'The Other Woman' is een film waar we al een tijdje naartoe wilden. Mijn moeder en ik zijn beide echte filmgekken en we zagen de reclame van deze film toen we naar 'Hartenstraat' waren. 'Hartenstraat' is trouwens ook een echte feelgoodfilm en ook een aanrader. Maar goed, daar hebben we het vandaag niet over.

Waarom ik deze film graag wilde zien:
In de trailer zag ik dat Cameron Diaz erin speelde. En ik vind Cameron een hele leuke actrice. Ze heeft geweldig mooie ogen, van die ogen die je niet zo vaak ziet. Wauw. Ik wou dat ik zulke ogen had. Dat wanneer je huilt, ze echt felblauw lijken. Pretty! Tot nu toe heb ik twee films met Cameron Diaz gezien. 'The holiday' en 'What do you expect when you're expecting?' Beide erg leuke films. Ook zag ik dat Nicki Minaj in 'The Other Woman' een rolletje had. En dat trok mijn aandacht. Want Nicki Minaj is toch best wel een opvallende artiest. Ik vroeg me af hoe ze Nicki Minaj dan in de film hadden verwerkt en wat voor rol ze zou hebben. Verder leek de verhaallijn me heel erg grappig. Maar daar kom ik zo op.

Waar de film in het kort over gaat:
Carly (Cameron Diaz) heeft een relatie met een man waar ze gek op is. Ze heeft hoop dat hij, na een aantal mislukte relaties, misschien wel een goede kandidaat voor haar is. Wanneer hij een afspraak afzegt voor 'werk' zegt haar gevoel dat er iets niet klopt. Ze volgt hem en komt erachter dat hij een vrouw heeft. Carly stopt meteen meteen met de relatie en wil niks meer met die man te maken hebben. Zijn vrouw Kate (Leslie Mann) wil echter alles weten over wat haar man haar heeft geflikt en blijft contact zoeken met Carly. Carly en Kate raken op een aparte manier bevriend met elkaar. Wanneer ze erachter komen dat Mark (de man van Kate) ook nog een derde affaire heeft, betrekken ze haar ook in hun complot. De mooie Amber (Kate Upton) sluit zich bij de twee aan en wanneer Kate besluit dat Mark net zoveel pijn moet lijden als zij doet, beginnen de vrouwen met een hilarisch wraakplan.

Wat is het genre van de film?
Romantische komedie.

Aan wie zou je de film aanraden en waarom?
Aan vrouwen. Ik denk niet dat deze romantische komedie echt iets voor mannen is. Of romantische komedies in het algemeen. Ik ben er met mijn moeder naartoe geweest en ik vind het wel iets leuks voor moeder en dochter. Of met vriendinnen kan natuurlijk ook. Het is een heerlijke meidenfilm.

Minpunten aan deze film?
Ik kan ze eigenlijk niet bedenken.

Wat voor cijfer zou je de film geven?
Ehm.. Een 8. Ik vond het gewoon een hele leuke film. Heel origineel ook. Het was een romantische komedie waarin de liefde niet heel erg centraal stond, zoals bij de meeste van dat soort films. Vriendschap stond centraal. Meestal vind ik een film met weinig tot geen liefde niet leuk, maar deze film had twee uur lang mijn aandacht.

Wil je verder nog iets kwijt over de film?
AANRADER. Zeker naartoe gaan als je van zulk soort films houdt.

Dit was mijn recensie van 'The Other Woman' en daarmee het eerste artikel op 'Life With This Sisters'. Bam. Het eerste artikel staat. Ik wilde wel gaan vertellen wat ik het zieligste, grappigste en mooiste moment van de film vind, maar dat doe ik lekker niet. Ik wil niet teveel verklappen en de spanning erin houden. Mocht het je leuk lijken, ga gewoon naar de bioscoop en dan zie je het vanzelf.

Liefs,
Marianne

Geen opmerkingen: